كارگرداني استادانه اصغر فرهادي در خلق اين فضاي پيچيده ي انساني حيرت انگيز است. صحنه هاي دادگاه و دادسرا كه به طور كامل در يك مدرسه بازسازي شده است، دقت او در انتخاب خانه اي پر پنجره(كه نمادي از رويارويي شخصيت ها با درون خود است)، سكانس نفس گير تعقيب نادر به دنبال خانم قهرايي در خيابان كه تعليق و فشار سكانس بي نظير غرق شدن الي را در «درباره الي» به ياد مي آورد، جزئيات بازي ها كه بي شك مرهون شخصيت پردازي هاي استادانه ي او و توضيحات دقيق فرهادي در قبل و حين فيلمبرداري در معرفي شخصيت ها مي باشد تنها جزئي كوچك از آن مي باشد. وي به زيبايي ايده ي معروف “اجراي بزرگ در ديده نشدن است“ را زنده مي كند.
كارگرداني استادانه اصغر فرهادي در خلق اين فضاي پيچيده ي انساني حيرت انگيز است. صحنه هاي دادگاه و دادسرا كه به طور كامل در يك مدرسه بازسازي شده است، دقت او در انتخاب خانه اي پر پنجره(كه نمادي از رويارويي شخصيت ها با درون خود است)، سكانس نفس گير تعقيب نادر به دنبال خانم قهرايي در خيابان كه تعليق و فشار سكانس بي نظير غرق شدن الي را در «درباره الي» به ياد مي آورد، جزئيات بازي ها كه بي شك مرهون شخصيت پردازي هاي استادانه ي او و توضيحات دقيق فرهادي در قبل و حين فيلمبرداري در معرفي شخصيت ها مي باشد تنها جزئي كوچك از آن مي باشد. وي به زيبايي ايده ي معروف “اجراي بزرگ در ديده نشدن است“ را زنده مي كند.
كارگرداني استادانه اصغر فرهادي در خلق اين فضاي پيچيده ي انساني حيرت انگيز است. صحنه هاي دادگاه و دادسرا كه به طور كامل در يك مدرسه بازسازي شده است، دقت او در انتخاب خانه اي پر پنجره(كه نمادي از رويارويي شخصيت ها با درون خود است)، سكانس نفس گير تعقيب نادر به دنبال خانم قهرايي در خيابان كه تعليق و فشار سكانس بي نظير غرق شدن الي را در «درباره الي» به ياد مي آورد، جزئيات بازي ها كه بي شك مرهون شخصيت پردازي هاي استادانه ي او و توضيحات دقيق فرهادي در قبل و حين فيلمبرداري در معرفي شخصيت ها مي باشد تنها جزئي كوچك از آن مي باشد. وي به زيبايي ايده ي معروف “اجراي بزرگ در ديده نشدن است“ را زنده مي كند.
كارگرداني استادانه اصغر فرهادي در خلق اين فضاي پيچيده ي انساني حيرت انگيز است. صحنه هاي دادگاه و دادسرا كه به طور كامل در يك مدرسه بازسازي شده است، دقت او در انتخاب خانه اي پر پنجره(كه نمادي از رويارويي شخصيت ها با درون خود است)، سكانس نفس گير تعقيب نادر به دنبال خانم قهرايي در خيابان كه تعليق و فشار سكانس بي نظير غرق شدن الي را در «درباره الي» به ياد مي آورد، جزئيات بازي ها كه بي شك مرهون شخصيت پردازي هاي استادانه ي او و توضيحات دقيق فرهادي در قبل و حين فيلمبرداري در معرفي شخصيت ها مي باشد تنها جزئي كوچك از آن مي باشد. وي به زيبايي ايده ي معروف “اجراي بزرگ در ديده نشدن است“ را زنده مي كند.
كارگرداني استادانه اصغر فرهادي در خلق اين فضاي پيچيده ي انساني حيرت انگيز است. صحنه هاي دادگاه و دادسرا كه به طور كامل در يك مدرسه بازسازي شده است، دقت او در انتخاب خانه اي پر پنجره(كه نمادي از رويارويي شخصيت ها با درون خود است)، سكانس نفس گير تعقيب نادر به دنبال خانم قهرايي در خيابان كه تعليق و فشار سكانس بي نظير غرق شدن الي را در «درباره الي» به ياد مي آورد، جزئيات بازي ها كه بي شك مرهون شخصيت پردازي هاي استادانه ي او و توضيحات دقيق فرهادي در قبل و حين فيلمبرداري در معرفي شخصيت ها مي باشد تنها جزئي كوچك از آن مي باشد. وي به زيبايي ايده ي معروف “اجراي بزرگ در ديده نشدن است“ را زنده مي كند.
كارگرداني استادانه اصغر فرهادي در خلق اين فضاي پيچيده ي انساني حيرت انگيز است. صحنه هاي دادگاه و دادسرا كه به طور كامل در يك مدرسه بازسازي شده است، دقت او در انتخاب خانه اي پر پنجره(كه نمادي از رويارويي شخصيت ها با درون خود است)، سكانس نفس گير تعقيب نادر به دنبال خانم قهرايي در خيابان كه تعليق و فشار سكانس بي نظير غرق شدن الي را در «درباره الي» به ياد مي آورد، جزئيات بازي ها كه بي شك مرهون شخصيت پردازي هاي استادانه ي او و توضيحات دقيق فرهادي در قبل و حين فيلمبرداري در معرفي شخصيت ها مي باشد تنها جزئي كوچك از آن مي باشد. وي به زيبايي ايده ي معروف “اجراي بزرگ در ديده نشدن است“ را زنده مي كند.
كارگرداني استادانه اصغر فرهادي در خلق اين فضاي پيچيده ي انساني حيرت انگيز است. صحنه هاي دادگاه و دادسرا كه به طور كامل در يك مدرسه بازسازي شده است، دقت او در انتخاب خانه اي پر پنجره(كه نمادي از رويارويي شخصيت ها با درون خود است)، سكانس نفس گير تعقيب نادر به دنبال خانم قهرايي در خيابان كه تعليق و فشار سكانس بي نظير غرق شدن الي را در «درباره الي» به ياد مي آورد، جزئيات بازي ها كه بي شك مرهون شخصيت پردازي هاي استادانه ي او و توضيحات دقيق فرهادي در قبل و حين فيلمبرداري در معرفي شخصيت ها مي باشد تنها جزئي كوچك از آن مي باشد. وي به زيبايي ايده ي معروف “اجراي بزرگ در ديده نشدن است“ را زنده مي كند.
اعلا عشق فيروزه را براي نجات جان اكبر وا مي نهد. «رقص در غبار» هم جدا از اين دو نيست. پسرجوان به نيت تهيه ي مهريه همسر خود(كه اصرار بر نگرفتن آن دارد) عازم بيابان و صحرا و مارگيري مي شود. موقعيت هايي كه هر فرد به رغم نبودن ناظر خارجي(در اينجا بر خلاف «چهارشنبه سوري» و شخصيت روحي كه خيانت مرتضي به مژده را مي فهمد) تنهاي تنهاست. تنها با درون خود و فاجعه اي كه در پس شكستن آن سازه ي اخلاقي، او را لحظه اي رها نخواهد كرد.
اعلا عشق فيروزه را براي نجات جان اكبر وا مي نهد. «رقص در غبار» هم جدا از اين دو نيست. پسرجوان به نيت تهيه ي مهريه همسر خود(كه اصرار بر نگرفتن آن دارد) عازم بيابان و صحرا و مارگيري مي شود. موقعيت هايي كه هر فرد به رغم نبودن ناظر خارجي(در اينجا بر خلاف «چهارشنبه سوري» و شخصيت روحي كه خيانت مرتضي به مژده را مي فهمد) تنهاي تنهاست. تنها با درون خود و فاجعه اي كه در پس شكستن آن سازه ي اخلاقي، او را لحظه اي رها نخواهد كرد.
اعلا عشق فيروزه را براي نجات جان اكبر وا مي نهد. «رقص در غبار» هم جدا از اين دو نيست. پسرجوان به نيت تهيه ي مهريه همسر خود(كه اصرار بر نگرفتن آن دارد) عازم بيابان و صحرا و مارگيري مي شود. موقعيت هايي كه هر فرد به رغم نبودن ناظر خارجي(در اينجا بر خلاف «چهارشنبه سوري» و شخصيت روحي كه خيانت مرتضي به مژده را مي فهمد) تنهاي تنهاست. تنها با درون خود و فاجعه اي كه در پس شكستن آن سازه ي اخلاقي، او را لحظه اي رها نخواهد كرد.
اعلا عشق فيروزه را براي نجات جان اكبر وا مي نهد. «رقص در غبار» هم جدا از اين دو نيست. پسرجوان به نيت تهيه ي مهريه همسر خود(كه اصرار بر نگرفتن آن دارد) عازم بيابان و صحرا و مارگيري مي شود. موقعيت هايي كه هر فرد به رغم نبودن ناظر خارجي(در اينجا بر خلاف «چهارشنبه سوري» و شخصيت روحي كه خيانت مرتضي به مژده را مي فهمد) تنهاي تنهاست. تنها با درون خود و فاجعه اي كه در پس شكستن آن سازه ي اخلاقي، او را لحظه اي رها نخواهد كرد.